29-03-2012

Fleurig!

Vorig jaar kocht ik dit stofje in de plaatselijke stoffenwinkel en sindsdien lag het in mijn stoffenbak. Enkele keren nam ik het er uit en dacht ik, wat kan ik er mee maken. Ik vond het stofje echt wel leuk, toch zag ik er geen patroon in. Tot ik dit zag, daar ging mijn stofje dus voor dienen. Ik ruilde het patroon met deze dame en ging aan de slag. Af en toe toch een beetje gevloekt. Volgende keer zou ik een tunneltje maken langs de buitenkant waar de elastiek in kan. De dochter is er blij mee en wou er graag mee poseren.


10 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Wauwh! Ongelooflijk mooi!
Tot welk maatje gaat dit patroon?

Liesje zei

Merci Katja, het patroontje gaat tot 6 jaar!

Sjaantje zei

Wat een mooi! En wat een leuk stofje, volgens mij heb ik die ook liggen :-)

Jozefien zei

Ik ben niet zo'n fan van jumpsuits, maar hier moet ik toch mijn mening herzien. Echt mooi!

Piepow zei

O ik kocht dat patroontje deze week ook, en ga er morgen een stofje voor zoeken! Ziet er geweldig uit.

JoChapeau zei

Helemaal klaar voor de zomer ! Leuk !

Naja zei

Schitterend! Ik moet daar toch ook aan beginnen. Schrijf de dingen die je volgende keer anders zou doen, maar even voor mij neer. Ik heb zo ook wat bedenkingen bij dat wikkeljurkje. Maar ik overloop het patroon nog een keer en laat je wat weten ;-)
Ruilen is de max!

Goudbezie zei

Da's mooi! Echt wel fleurig. Laat de zon nu maar (opnieuw) schijnen!

ikke zei

OOHHHH die is mooi geworden.Erg zonnig staat die.
Fijne paasdagen!

ikke zei

OOHHHH die is mooi geworden.Erg zonnig staat die.
Fijne paasdagen!