30-08-2012

Back to school!!!

Jawel, na 9 weken is het weer zover. Terug naar school, zowel voor mezelf als leerkracht, als voor de kindjes! Spannend... voor mezelf dan toch, want ik ga na drie jaar weer voltijds voor de klas staan.
Ik heb er alvast zin in, hopelijk kan ik jullie hier af en toe blijven berichten over toffe naaisels.
En naaien hebben we nog gedaan hoor, een boekentas voor de dochter.
Ik moet zeggen, volledig geslaagd!!! Mama content van haar werk en de dochter echt super blij met haar nieuwe aanwinst!



Zowel binnen als buitenkant zijn gemaakt in toile cirée 
(tafelzeil voor diegene die geen Frans kunnen)

En nu slingers en vlaggetjes ophangen voor de zoon die morgen jarig is en een nieuwe "gekochte" boekentas krijgt en nog vele andere cadeautjes!!!

18 opmerkingen:

Guy en Dina zei

Waw seg en daar heb je dan toch 9 weken voor nodig gehad of valt dat nog wat mee? Heel sjiek!!!

Sweet Sienna Hope zei

SUPER!! dit zou zo in de winkel kunnen liggen!!!

Mimi zei

prachtig!!!
die meid gaat de show stelen op school ;-)
liefs, mimi xxx

hilde@home zei

wat een prachtige boekentassen zie ik hier passeren in blogland!!! Ben zo stiekem jaloers ;-). Geniet nog van de laatste vakantiedagen en van het feestje en een goeie start volgende week!!!

Piepow zei

Héél mooi! Tof met die kersenstof. Ik postte gisteren ook net Liliths boekentasje op mijn blog, 't is toch fijn als je ziet dat ze er zo content mee zijn hé.

Sjaantje zei

Wat een prachtige tas!!
Gefeliciteerd!! En een hele fijne dag!

Mammabelle zei

Knap, en waarschijnlijk behoorlijk stevig ook door die toile cirée. Ik vind ze zeer geslaagd!! Geniet nog van je laatste vakantiedagen, en dan vliegen we er weer stevig in!

Lorecreatief zei

Oh zo mooi! En dat kan wel tegen een stootje denk ik :-)

Jozefien zei

Supermooi in dat stofje!

Vlinderknoopje zei

Zeer mooi gemaakt, leuke combinatie!
Fijne start maandag!

Els04 zei

Heel chic!!!

JoChapeau zei

Echt zo'n zalig echt meisjesboekentasje ... natuurlijk is iedereen content !!!

Brenda zei

Mooie tas hoor, tof tafelzeil. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Weer een jaar erbij :-)

KidzCreaties zei

Erg mooi en vrolijk. Zo maar liefst 9 weken vakantie, hier hebben ze er maar 6. Zeker spannend om weer na zoveel jaar volledig aan de slag te gaan. Succes. En natuurlijk gefeliciteerd met je zoon. Inmiddels zal zijn feestje al afgelopen zijn. Hebben jullie het leuk gehad?
Groetjes Kamala

Edje zei

Wauw, wat mooi! Welk patroontje heb je gebruikt?

Liesje zei

@Edje: ik gebruikte geen patroon, gewoon wat geknutseld, samen met twee vriendinnen :-)

Miek zei

Erg leuk!!!!!! Enneh, feest. veel plezier en gefeliciteerd!

Mama poppemie zei

Wat een schattig tasje. Ik zou het zelf zo meepakken :)