07-05-2013

Kleedje

of jurkje voor de Nederlandse blogsters. Ik maakte deze al een tijdje geleden, toch wachtte ik met posten omdat ik graag nog eens een foto mét model wou maken. En zo is het weeral meer dan 3 weken geleden dat ik hier nog eens iets postte. Dus... geen foto met model (ik moet dat echt eens leren, meteen de dochter of zoon erbij roepen, kledingstuk aan, foto en posten).
Ik maakte een eenvoudig kleedje (jurkje dus) uit een burda (maar weet even niet meer dewelke). Eigenlijk was het bedoeld met lange mouwen, maar ergens ging er iets mis bij het overtekenen
(al zeg ik liever dat het aan het patroon ligt), geen lange mouwen dus.
En daar ben ik nu wel blij voor, dan kan ze het tenminste aan tijdens deze lange, hete zomer
(of zoiets)...
 Stof: groene, dikkere tricot (stoffenwinkel Kapellen)
Niet afgewerkt met een tweelingnaald maar met steek 6 van mijn machine.

En deze wil ik jullie ook even laten zien, zo mooi!!!


6 opmerkingen:

Unknown zei

Ha, ha, natuuuurlijk ligt het aan het patroon...
Ik ben altijd bang dat tricot zo gaat schuiven onder het naaien? Heb je daar geen last van? Ik houd me maar bij de katoenen lapkes.

Edje zei

Heel leuk jurkje!
Ik heb hetzelfde probleem met fotograferen en bloggen. Het is niet dat er niks gemaakt wordt, maar die foto's nemen (en dan ook nog met een kind erin) duurt eerst al daaaagen en dan nog eens erover bloggen duurt ook weer daaaagen en zo zijn we weer 2 weken verder....

Edje zei

Oh ja en looove the shoes!! Welk merk?

Vlinderknoopje zei

Mooie jurk met zo een lieve schoentjes hopelijk komt die zon gauw!

Liesellove zei

Héél mooi kleedje! :)

Liesellove zei

Oh ja, ik volg je nu want je hebt wel een leuk blogje! :-) Ikzelf ben ook nog niet zo lang bezig in naailand en blogland! :-)

http://liesellove.blogspot.com